Klachten

Jij tevreden, wij tevreden!

Bij MisterMitch.nl ben je verzekerd van een 100% klanttevredenheid garantie. Dat wil zeggen dat wij er alles aan doen om jou geheel tevreden te stellen. Ben je niet helemaal tevreden over onze diensten? Dan kan je jouw klacht neerleggen bij onze klantenservice. Alle klachten worden serieus genomen. MisterMitch.nl zoekt altijd naar een passende oplossing of een tegemoetkoming. 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt mailen naar: info(@)mistermitch.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

  • MisterMitch.nl
  • Onderdeel van E-Supplies B.V.
  • Hoofdstraat 143 B Emmen
  • Nederland
  • Telefoon: 0591 859 555
  • E-mail: info(@)mistermitch.nl

Stuur ons een bericht
Stuur ons een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.